anti devil
با سلام به وب سایت پیمان پرودایس خوش آمدید
در روزهای اخیر رسانه‌های ضد انقلاب به شدت در تلاش و تکاپو هستند تا دستاوردهای تاریخی کشورمان را به سخره گرفته و یا با دروغ پراکنی این دستاورد را زیر سوال برده و آن را دروغی بزرگ پندارند.


ادامه مطلب ...


گاهی دختر جوانی را می بینی که بی حجاب است،اما محترم و با شخصیت که ممکن است بعدها محجب شود.خطرناک ترین خطر دختری است که لباسهایی بسیار تنگ می پوشد که بدن او را نشان می دهد.طوری که با یک فرد برهنه فرقی ندارد.چنین شخصی لباس پوشیده ی برهنه است...



ادامه مطلب ...

نظریه «پایان دنیا» با گسترش رسانههای فراگیر بویژه سینما، به یکی از اهرمهای موثر کنترل ذهن در دههای اخیر تبدیل شده است. این نظریه،گاه صبغه دینی مییابد و با «تعیین وقت» برای ظهور منجی یا ضدمنجی گره می‌خورد و گاه رنگ و بوی زیست محیطی به خود می‌گیرد و با «حادثه‌ای طبیعی» عجین می‌گردد و گاهی نیز با فعل بشر و «مکافات عمل» در دوره تمدنی خاص پیوند می‌یابد...



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 23 / 11برچسب:, :: 18:40 :: نويسنده : پیمان


 

استفاده از چفیه در شبکه من و تو ! +تصاویر

شبکه من و تو که هر اقدامی را در جهت تخریب فرهنگ و نوع پوشش جوانان ایرانی به کارگرفته است این بارچفیه را که نماد پوشش بسیجی است سوژه خود قرار داد.

در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش یکی از شرکت کنندگان به هنگام مصاحبه با دوربین این برنامه چفیه ای را به گردن خود انداخته و به همراه آن جلوی دوربین شبکه من وتو رفت.



ادامه مطلب ...
 http://www.rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/19-2-1391/IMAGE634721801862187500.JPG



به گزارش شیعه نیوز، در جدیدترین جنایات تروریست های وهابی در لطیفیه عراق، تروریست ها جسدی را که برای خاک سپاری به نجف اشرف منتقل می شد سر از تنش جدا کردند.
وهابیون افراطی معتقدند اگر سرده نفر از دشمنان را از تن جدا کنند به مقام امیری می رسند!. افراد خانواده متوفی تلاش کردند مانع تعرض تروریست ها به جسد متوفی شوند، اما با تهدید تروریست ها مواجه شدند. دختر متوفی از تروریست ها تقاضا می کند سر وی را به جای پدرش قطع کنند اما یکی از تروریست ها پیشنهاد می دهد سر شخص متوفی را جدا کنند.
تروریست ها نیز برای اینکه به مفتی خود ثابت کنند به واجب دینی! عمل کرده اند، سر متوفی را جدا می کنند. خانواده متوفی نیز جسد بدون سر را برای خاک سپاری به نجف اشرف انتقال می دهند.
 

چهار شنبه 23 / 11برچسب:, :: 18:34 :: نويسنده : پیمان
 
"زنبور سیاه" جدیدترین سلاح جاسوسی سربازان انگلیسی است که برای تعقیب اهداف آن‌ها استفاده می‌شود، البته آن‌ها ادعا کرده‌اند که از این بالگرد برای تعقیب طالبان استفاده می‌کنند تا مواضع و مکان اختفای آن‌ها را پیدا کنند.


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 / 11برچسب:, :: 15:57 :: نويسنده : پیمان


پس از یک سال وارد شهر شد، به عبادت و ریاضت پرداخت، رفته رفته مقاماتی پیدا کرد، مردم عوامّ نجف مرید او شدند و کشف و کراماتی از او می‌دیدند و حوائج خود را از او می‌طلبیدند.
کار به جایی رسید که منزل او زیارتگاه عرب و عجم شد، مردم عوام کم‌کم دسته دسته به زیارتش می‌رفتند، برای او خدم و حشمی فراهم گردید، ولی خواص از او کناره می‌گرفتند و عقیده به او نداشتند. او در میان صحن مطهّر در غرفه‌ای می‌نشست، زن و مرد بر قدم‌هایش می‌افتادند و می‌گریستند...



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 / 11برچسب:, :: 15:54 :: نويسنده : پیمان
می خواهیم بدانیم اگر یک بچه مثل خانواده اش چند ساعت بنشیند پای من و تو چه اتفاقی می افتد.


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 / 11برچسب:, :: 15:43 :: نويسنده : پیمان

 

وَجَعَلُواْ لِلّهِ شُرَكَاء الْجِنَّ وَخَلَقَهُمْ وَخَرَقُواْ لَهُ بَنِينَ وَبَنَاتٍ بِغَيْرِ عِلْمٍ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَى عَمَّا يَصِفُونَ

وبراى خدا شريكانى از جن قرار دادند با اينكه خدا آنها را خلق كرده است و براى او بى هيچ دانشى پسران و دخترانى تراشيدند او پاك و برتر است از آنچه وصف مى‏كنند(الانعام100)

 




ادامه مطلب ...

گرایش به شیطان‌پرستی در ایران نسبت به آنچه در سطح جهان وجود دارد، بسیار سطحی است، اما با این حال گزارش‌های رسمی از فعالیت بیش از 50 گروه شبه‌شیطان‌پرستی در ایران خبر می‌دهد.

 

به گزارش فارس، ورود اندیشه‌های غربی به ایران به عصر پهلوی باز می‌گردد، این تمایلات، از طریق کسانی که به تازگی از غرب بازگشته بودند و همین طور با ابزارهای اطلاع‌رسانی نوین، مانند سینما و تلویزیون وارد ایران شد.


ادامه مطلب ...
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 107418
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1