anti devil
با سلام به وب سایت پیمان پرودایس خوش آمدید

عکس های دانشگاه هاروارد

مسئولان دانشگاه هاروارد تصمیم گرفته اند ترجمه انگليسی آيه‌ 135 سوره مباركه «نساء» را روی ديوار ورودی اصلی دانشكده حقوق خود نصب کنند.

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگرچه برخی رسانه های غربی تلاش می کنند تعالیم و تاکیدات اسلام را بر خلاف عدالت و حقوق بشر جلوه دهند اما بسیاری از محققان با بررسی آموزه های کاملترین دین الهی، اعتراف کرده اند که نکات مهمی در این بین نهفته است که آخرین تعریف در این زمینه را می توان در دانشگاه هاروارد آمریکا دید. دانشگاه هاروارد در سال 1636 در «ماساچوست» آمريكا تأسيس شد و قديمی ‌ترين مؤسسه آموزش عالی در آمريكا محسوب می شود.


اکنون مسئولان دانشگاه هاروارد تصمیم گرفته اند ترجمه انگليسی آيه‌ 135 سوره مباركه «نساء» را روی ديوار ورودی اصلی دانشكده حقوق خود نصب کنند . اين خبر از سوی يك دانشجوی عربستانی كه در هاروارد مشغول به تحصيل است، در برخی رسانه های عربی منتشر شده است.


این دانشجو به نام عبدالله جمعه اعلام كرده که در بررسی های خود متوجه شده كه اين آيه قرآن به عنوان يكی از بهترين توصيفات در مورد عدالت عنوان می ‌شود و مسئولان اين دانشگاه در توضيح اين اقدام، اعلام كرده ‌اند كه مضمون اين آيه در طول تاريخ کم نظیر است.


اين آيه شريفه می‌ فرمايد: «یَا أَیُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ كُونُواْ قَوَّامِينَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاء لِلّهِ وَلَوْ عَلَى أَنفُسِكُمْ أَوِ الْوَالِدَیْنِ وَالأَقْرَبِينَ إِن یَكُنْ غَنِیًّا أَوْ فَقَيرًا فَاللّهُ أَوْلَى بِهِمَا فَلاَ تَتَّبِعُواْ الْهَوَى أَن تَعْدِلُواْ وَإِن تَلْوُواْ أَوْ تُعْرِضُواْ فَإِنَّ اللّهَ كَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرًا: اى كسانى كه ايمان آورده‏‌ ايد پيوسته به عدالت قيام كنيد و براى خدا گواهى دهيد هر چند به زيان خودتان يا پدر و مادر و خويشاوندان [شما] باشد اگر [يكى از دو طرف دعوا] توانگر يا نيازمند باشد باز خدا به آن دو [از شما] سزاوارتر است، پس از پى هوس نرويد كه [در نتيجه از حق] عدول كنيد و اگر به انحراف گراييد يا اعراض نماييد، قطعاً خدا به آنچه انجام می ‌دهيد، آگاه است».

شنبه 28 / 10برچسب:, :: 21:33 :: نويسنده : پیمان

 

مفتی وهابی: امت اسلام گوسفند است !

 

به گزارش مشرق، شیخ"عبدالعزيز آل‌الشيخ" مفتی وهابی کل عربستان سعودی در سخنانی درباره اداره امور کشورها و انتقال قدرت در آنها خواست که کشورهای اسلامی از الگوی غربی تبعیت کنند.وی نسبت به بروز هرج و مرج و آشوب در انتقال قدرت در کشورهای اسلامی هشدار داد و امت اسلامی را به گله گوسفندان تشبیه کرد که به هرجا خواسته می‌شود، رانده می‌شود!مفتی وهابی کل عربستان سعودی در پیامی به جهان اسلام که آن را از بالای منبر مسجد ترکي بن عبد العزيز در ریاض ایراد کرد، گفت: از دشمنان خود در تنظیم و اداره امور انتخاباتشان درس بگیرید،‌ ببينید در انتخابات آنها نه خبری ازناامني است و نه هرج ومرج، برخلاف جهان اسلام که در انتخابات‌هاي آن، قتل و کشتار و تخریب صورت می‌گیرد.وی با اشاره به اینکه مسلمانان باید هنگام برگزاری انتخابات منظم و سازمان یافته عمل کنند، نسبت به هرج و مرج در انتقال قدرت هشدار داد و خواستار بازگشت به سلف امت اسلامی در انتقال قدرت شد و با لحني معترضانه گفت: چرا امت اسلامی در هرج و مرج و آشوب به سرمی‌برد و چون گله‌ای گوسفند اداره می‌شود؟مفتی وهابی سعودي درسخنان خود همچنین نسبت به برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات هشدار داد و گفت که از تظاهرات، خیری نصیب کسی نمی‌شود و ما نه‌تنها هیچ خیری در آن نمی‌بینیم، بلکه تمام آن را شر و مصیبت ملاحظه می‌کنیم و اصلاً تظاهرات در آیین اسلام جایی ندارد

شنبه 28 / 10برچسب:, :: 21:30 :: نويسنده : پیمان

 

امروزه صهیونیسم لغتی آشنا در ادبیات سیاسی است. رژیم اشغالگر اسرائیل بر پایه ایدئولوژی صهیوینستی شکل گرفته است و نژادپرستی رایج در....



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 / 10برچسب:, :: 17:15 :: نويسنده : پیمان

http://media.afsaran.ir/sinGfc_535.jpg

روزنامه روسی «اوترا» می نویسد، حسین البربری تحلیلگر خبری روزنامه «وطن» چاپ آمریکا آمار جالبی به نقل از سازمان اطلاعاتی آمریکا منتشر کرده است که اگر موثق باشد، باید گفت، بر اساس تحقیقات دفتر خاورمیانه ای سرویس اطلاعاتی آمریکا، تا سال 2025 و یا چند سال بعد از آن دیگر اسرائیل وجود نخواهد داشت.

سازمان اطلاعاتی آمریکا معتقد است رشد موج «انقلاب» در کشورهای همسایه اسرائیل و شاخص های ناچیز رشد جمعیت و بازگشت اسرائیلی ها به محل زندگی سابق خود باعث نابودی رژیم صهیونیستی تا سال 2025 خواهد شد.
 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 19 / 10برچسب:, :: 21:50 :: نويسنده : پیمان

بدنیست چند دقیقه وقت بذارید و بخونید...

ثامن تم:مهم اینه که دل آدم پاک باشه !!!

بهش گفتم: امام زمان عج رو دوست داری؟

گفت: آره ! خیلی دوسش دارم

گفتم: امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه؟

گفت: آره!

گفتم : پس چرا کاری که آقا دوست داره انجام نمیدی؟

گفت: خب چیزه!…. ولی دوست داشتن امام زمان عج به ظاهر نیست ، به دله

گفتم: از این حرف که میگن به ظاهر نیست ، به دله بدم میاد

گفت: چرا؟

براش یه مثال زدم:

گفتم: فرض کن یه نفر بهت خبر بده که شوهرت با یه دختر خانوم دوست شده و الان توی یه رستوران داره باهاش شام می خوره. تو هم سراسیمه میری و می بینی بله!!!! آقا نشسته و داره به دختره دل میده و قلوه می گیره.عصبانی میشی و بهش میگی: ای نامرد! بهم خیانت کردی؟ بعد شوهرت بلند میشه و بهت میگه : عزیزم! من فقط تو رو دوست دارم. بعد تو بهش میگی: اگه منو دوست داری این دختره کیه؟ چرا باهاش دوست شدی؟ چرا آوردیش رستوران؟ اونم بر می گرده میگه: عزیزم ظاهر رو نبین! مهم دلمه! دوست داشتن به دله…

دیدم حالتش عوض شده

بهش گفتم: تو این لحظه به شوهرت نمیگی: مرده شور دلت رو ببرن؟ تو نشستی با یه دختره عشقبازی می کنی بعد میگی من تو دلم تو رو دوست دارم؟ حرف شوهرت رو باور می کنی؟

گفت: معلومه که نه! دارم می بینم که خیانت می کنه ، چطور باور کنم؟ معلومه که دروغ میگه

گفتم: پس حجابت….

اشک تو چشاش جمع شده بود

روسری اش رو کشید جلو

با صدای لرزونش گفت: من جونم رو فدای امام زمانم می کنم ، حجاب که قابلش رو نداره

از فردا دیدم با چادر اومده

گفتم: با یه مانتو مناسب هم میشد حجاب رو رعایت کرد!

خندید و گفت: می دونم ! ولی امام زمانم چــــــادر رو بیشتر دوست داره

می گفت: احساس می کنم آقا داره بهم لبخنــــــــــد می زنه

ثامن تم:مهم اینه که دل آدم پاک باشه !!!منبع : عمارها

پنج شنبه 19 / 10برچسب:, :: 21:40 :: نويسنده : پیمان

خواهرم,


اگه به این روز اعتقاد نداری,


 


گِله ای نیست.

همینطوری بگرد !!

@

پنج شنبه 18 / 10برچسب:, :: 23:57 :: نويسنده : پیمان

 

گر چه جهان هر روز شاهد تحولات سیاسی، حوادث تغییر دهنده و فجایع انسانی بسیاری است، امر بروز عمده‌ترین حوادث سرنوشت‌ساز در ماه «سپتامبر»، این شائبه را ایجاد می‌کند که «آیا ماه سپتامبر برای قدرت‌های شیطانی، ماهی خاص و مقدس است»؟! آیا همان طور که مسلمانان ماه رمضان را ماهی مبارک و مقدس می‌دانند، آنها نیز در ماه سپتامبر برای خود شانس و یمنی قائل هستند؟!

شاید با توجه به شعارهای تبلیغاتی و جنجال‌های رسانه‌ای مبنی بر «لائیکیسم، سکولاریسم و...» و هم چنین نمایش‌های بسیار جدی سران غرب در ارتباط با «جدایی دین از سیاست»، بسیار گمان كنند که واقعاً قدرت‌های بزرگ و سران اقتصادی و سیاسی آنها به هیچ دین و مکتبی پایبندی ندارند و به جز عینک «علم تجربی»، هیچ عینکی بر چشم ندارند، اما اغلب آنها بسیار متعصابه «شیطان پرست» و عضو تشکیلات فراماسون هستند و به همین دلیل است که تمام اصول فراماسونی را رعایت كرده و از نمودهای ماسونی در طرح لوگوها و آرم‌های کارخانجات، کالاها یا محصولات و حتی آرم شبکه‌های تلویزیونی و... استفاده می‌کنند.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 / 10برچسب:, :: 23:55 :: نويسنده : پیمان

بیشتر افراد از روزی كه كار تخریب میدان انقلاب و مجسمه خروش ملت ایران آغاز شد، بسیاری سوالی در ذهن داشتند كه قرار است با این همه هزینه چه اتفاقی در این میدان بیافتد؟! میدانی كه برای ایرانیان خاطره انگیز و غرورآفرین و یادآور شکوه و عظمت این امت بوده و شور و خروش و غرور و غیرت مردم در آن به تصویر کشیده شده ‌است. میدانی كه فقط برای تهرانی‌ها نبوده و متعلق به همه ایرانیان است. میدانی كه همیشه میعادگاه صحنه‌های باشکوه برای ملت بزرگ ایران بوده است.

 

به گزارش صراط کار ساخت میدان از یک سازه منحنی وار شروع شد که برخی نقل قولها برای دفاع از این سازه مدعی بوده و هستند كه این فرم نماد هنر ایرانیان است. در حالی كه این حرف ادعایی بیش نبوده و نیازمند مراجعه به فرهنگ معماری ایرانی و بررسی فرمهای بکار رفته در آن است تا میزان قرابت آنها را با فرم سازه مذکور مشخص نماید.
با این همه سوالی كه در مقابل این مدعیان موجود است این است كه به راستی اگر عزیزان متولی، اینقدر نگران فرمهای اصیل ایرانی هستند چرا در مورد فرم هرمی مثلثی جدید مجلس شورای اسلامی نگران نیستند و آیا می‌شود پاسخ‌گوی این موضوع باشند که این فرم در کجای فرهنگ معماری ما جا دارد؟!
فرمی که بسیاری را به یاد هرمهای ماسونی می اندازد

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 / 10برچسب:, :: 23:51 :: نويسنده : پیمان

 

سایت محاکمه در اقدامی دیگر به اثبات کردن ماسونر بودن فیلم های آرنولد شوارزنگر کرده است.
فکر نکنم نیازی به شناساندن آرنولد یا همون آرنلود شوارزنگربه شما عزیزان باشد، آنقدر معروف است و تبلیغ و خدمت برای فراماسون ها کرده که دیگه تمام عالم و آدم این فرد رو میشناسند…بدون شک باید تو فیلم های این آقا که فرماندار کالیرفرنیا هم هست نمادهای بیشتری ببینیم… آمریکا پایگاه فراماسون هاست و تمام امور این کشور به دست این افراد میچرخه ، مطمئن باشید که فرماندار یه ایالت به اون مهمی هیچ وقت یه فرد مذهبی نیست

بقیه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 / 10برچسب:, :: 23:48 :: نويسنده : پیمان

 

http://up.p30parsi.com/out.php/i32512_01.jpg

به گزارش خبرنگار انعکاس، اخبار رسیده از شهرهای ساری، اصفهان، بندرانزلی، تهران و چندین شهر دیگر، حکایت از آغاز تحرکات جدید گروه‌های شیطان‌پرستی دارد.

بنا بر این اخبار، نشست‌های مخفی پارتی با نواختن موسیقی راک و متال به صورت هفتگی برگزار شده و در این جلسات، شمار بسیاری از جوانان با ظاهری نامناسب و مزین به آلات و نمادهای شیطان‌پرستی به رقص و حرکات نامتعارف دست می‌زنند. حضور دختران جوان از نکات لازم توجه به این جلسات است.

گفتنی است، اعضای گروه‌های شیطان پرستی، افزون بر شرکت در جلسات مخفی در هفته نیز از طریق سایت‌های اجتماعی در ارتباط هستند.

این خبر هشداری است برای مقامات امنیتی کشور تا به فکر جلوگیری از شیوع جریانات انحرافی غرب در کشور باشند.

پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 107446
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1