anti devil
با سلام به وب سایت پیمان پرودایس خوش آمدید
دو شنبه 9 / 10برچسب:, :: 23:47 :: نويسنده : پیمان

مقاله ای با موضوع نقش یهود در رسانه خصوصا سریال جومونگ نوشته آقای رائفی

جومونگ کره ای یا ماشیح یهودی

 

چندی پیش به مقاله ای با عنوان" جومونگ و نجات‌بخشي بني‌اسرائيل" در سایت موعود نوشته استاد ارجمندم جناب آقای دکتر شفیعی سروستانی برخوردم.
تحلیل ایشان خصوصا این مطلب که" شايد اين يادداشت ذهن بسياري از جوانان علاقمند را براي کشف دقايق اين مجموعه و کشف ساير مشابهت ها ياري دهد" بنده را بر آن داشت تا تحلیلی ترمینولوژیکال، تاریخی و تطابقی  بر این افسانه کره ای بنویسم.
شاید تاسف بار به نظر برسد که برنامه های پر محتوایی همچون "این شبها" دررسانه ملی هیچ تکراری نداشته باشند و بعضا ساعاتی از پخش تلویزیونی را به خود اختصاص دهند که همزمان در شبکه ای دیگر برنامه پربیننده ای مانند سریال رستگاران در حال پخش است و در عوض سریال جومونگ دو بار تکرار شود.
بررسی تحرکات یهود در زمینه فرهنگ سازی و قلب واقعیات از طریق رسانه ، نه در این مجال که خود فرصتی بسیار  می طلبد ،اما مقدمتا  پیش از پرداختن به افسانه جومونگ به عنوان نمونه و جهت آشنایی با رویه کاری آنها ذکر چند  مورد را مفید می دانم.
عبارت "موش کثیف" که سالها در اروپا خطاب به یهودیان گفته  می شد  ، نه با مقابله به مثل یهود ، بلکه در یک جریان فرهنگی- رسانه ای طی چند سال عملا از بین رفت.
 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 9 / 10برچسب:, :: 23:38 :: نويسنده : پیمان

خسته نباشید 2

پنجشنبه بیستم بهمن 1390

                                                      بسم الله الرحمن الرحیم

در ادامه پست قبلی با عنوان خسته نباشید! و همچنین مقتضیات پیش آمده خاص زمانی  نکاتی چند را خدمت خوانندگان گرامی تقدیم می دارم:

پس از آنکه جریان تبیین فراماسونری و به راه انداختن جریانات مرتبط با ظهور، جهان و علی الخصوص  کشورهای خاورمیانه را فرا گرفت ، اینجا بود که دشمن می توانست افراد مدنظر خود را در راستای پروژه آخر الزمانی رو کند و همانطور که بیان شد افرادی همچون " احمد حسن الیمانی" را می بایست در همین راستا بررسی نمود. البته این اولینشان نبوده و آخرینشان هم نخواهد بود.

در واقع جریان صهیونیزم جهانی در آستانه نظم نوین جهانی خویش نیاز به خانه تکانی داشت به عبارتی دیگر قرار بود اندیشه های شیطانی این شبکه خبیث از طریق دستگاه رسانه ای و غول پیکر صهیونیزم جهانی رنگ و لعابی عمومی گیرد و عرفان های نوظهور در واقع ادامه دهنده این مسیر بودند.

سخن گفتن از عرفانهای نوظهور و آنچه در دکترین مهدویت "عبرتهای بنی اسرائیل برای ظهور" با عنوان آزمون افراد مستجاب الدعوه توسط حقیر تبیین شد در همین راستا بود، لیکن پرداختن به این مقوله بدون بیان چهار چوب های جریان صهیونیزم جهانی غیر ممکن می نمود و مخاطبان را دچار سردر گمی شدیدی می نمود.

و



ادامه مطلب ...
دو شنبه 9 / 10برچسب:, :: 23:33 :: نويسنده : پیمان

 1خسته نباشید !

پنجشنبه بیست و دوم دی 1390

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا در برخی از سخنرانی ها  و همایش ها دلیل اصلی پرداختن به بحث جنجالی فراماسونری را مطرح نموده بودم لیکن مفید می دانم به دلیل برخی مباحث پیش آمده  در این پست به شرح آنچه گذشت بپردازم:

در اواسط سال 84 متوجه جریانی در غرب شدم که برخلاف دیگرانی که در اثر کوچکترین اشاره حتی دو پهلو علیه صهیونیزم به نا کجا آباد تاریخ می پیوستند ، هیچ کس با سردمدار این جریان یعنی آقای "دیوید آیک" نه تنها کاری نداشت بلکه بعضا او را رسانه ای نیز می کردند.

شاید نقطه قوت کار او را بایددر موارد زیر می دید:

1-     پرده برداری از برخی پرونده های جدید (البته عمدتا بی ارزش از صهیونیزم)

2-     بهره بردن از تصاویر و ساخت کلیپ

3-     ایجاد حس ماجراجویی و حل معما در مخاطب

وی موارد فوق را در راستای بهره بردن هدف ناپاکش به خدمت گرفت تا فقط و فقط یک چیز را اثبات کند و آن هم اینکه "مقوله دین ساخته و پرداخته کهانت مصر باستان " بوده است  و ابدا متا فیزیک و ما بعد الطبیعه ای آنگونه که ما می پنداریم وجود ندارد.

و آنچه جهان را می گرداند انرژی هوشمندی است که در همه جا ساری و جاری است.

و این همان مطلبی است که ما امروز در سرتا سر دنیا با آن روبرو هستیم،

"انرژی هوشمند"

صهیونیست هایی که عمری بر طبل داروینیسم می کوبیدند به یک باره با ساخت مستند "  EXPELLD" (این مستند به صورت زیر نویس در فضای سایبری موجود است.) به آن حمله کرده و باز هم از انرژی هوشمند نام بردند.

علی اکبر رائفی پور



ادامه مطلب ...
دو شنبه 9 / 10برچسب:, :: 23:22 :: نويسنده : پیمان

از بركات طغيان رودهاي دجله و فرات و در نتيجه كوشش نسلهاي فراوان ؛سرزمين بابل به صورت يكي از مهمترين ماكز تمدن قديم در آمد.نژاد بابلي در نتيجه آميختن اكديان با سومريان به وجود آمد و در اين نژاد جديد غلبه با عنصر سامي بوده است.در آغاز اين دوره تاريخي،شخصيت ممتاز حمورابي (2123-2081 ق.م)جلوه گري ميكند كه در طي 43سال سلطنت خود غير از كشور گشايي با تدوين قانون نامه بزرگ تاريخي از ستايش خدايان آغاز ميشود ولي بزودي رنگ مذهبي خود را از دست ميدهد.

در اين مجموعه قانوني،آزاد منشانه قانونها و سخت ترين كيفرها در 280 ماده پهلوي يكديگر قرار گرفته است و از حقوق متعلق به اموال منقول و اموال غيرمنقول و تجارت و صناعت و خانواده و آزارهاي بدني و كار و غيره بحث شده و بدون شك از مجموعه قوانين آشور كه بيش از هزار سال پس از آن تدوين يافته ،مترقي تر و به اصول تمدن نزديكتر است و از پاره اي جهات به اندازه قانون يك كشور جديد اروپايي خوب است.

حمورابي در مقدمه قانون نامه خود ميگويد:خدايان به من كه حمورابي هستم فرمان دادند تا چنان كنم كه عدالت بر زمين فرمانروا باشد،گناهاكاران و بدان را براندازم و از ستم كردن توانا برناتوان جلوگيرم و روشني رابر زمين بگسترم و اسايش مردم را فراهم سازم.اين منم كه هنگام سختي دست كمك به جانب ملتم دراز كرده امو مردم رابر آنچه دربابل دارند،ايمن ساخته ام.من حاكم ملت و خدمتگذاري هستم كه كارهاي او مايه خشنودي انونيت است.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 / 10برچسب:, :: 16:15 :: نويسنده : پیمان

مهدی جان ؛

ای ماه تابان ، چراغ فروزان ، نور درخشان و ستاره ی راهنما در شدت تاریکی ها

و ای رهگذر شهرها و کویرها و گردباد دریاها .

مهدی جان ؛

ای …

ابر بارنده ،

باران شتابنده ،

خورشید فروزنده ،

سقف سایه دهنده ،

زمین گسترده ،

چشمه ی جوشنده ،

و ای برکه و گلستان .

آیا شود ، آیا شود که باز

از بعدِ سال ها خورشید سر زند ؟

نوشد کویرِ تشنه ،

مِی از جامِ ژاله ها

تا دیده های ِ کورِ من و ما و او شود

بینا به رویِ ماه

روشن نموده راه

بیند جهانِ منتظر :

از دور می رسد

(( مهدیِ دین پناه )) .

سلامتی و تعجیل در امر فرج مهدی فاطمه(عج)

صلوات

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 16 صفحه بعد
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 107447
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1