anti devil
با سلام به وب سایت پیمان پرودایس خوش آمدید
پنج شنبه 27 / 1برچسب:, :: 19:51 :: نويسنده : پیمان
 
 

اعتقاد به دیو و پری و ارواح خبیثه از دیر زمان در بین ملل عالم وجود داشته است. در جهان هستی غیر از موجودات و پدیده های محسوس و ملموس، موجودات غیر محسوسی نیز وجود دارد که شناخت کامل آنها برای انسان میسر نیست و وجود آنها به واسطه آیات الهی اثبات شده است، یکی از با ارزش ترین موجودات غیر محسوس که « قرآن کریم» از آن به عنوان یکی از ثقلیان روی زمین یادکرده است، «جن» است. اعراب جاهلیت هم که وسعت بیابان های شنزار عربستان آنها را به وحشت می انداخت و وهم و خیال ایشان را بر می انگیخت، معتقد بودند « جن» ها صاحبان این صحاری هستند و از این رو هر وقت به وادی سهمناکی وارد می گشتند و در بیابان های وحشت زا به هنگام عبور، موقتاً اقامت می کردند، می گفتند: « اعوذ بسیّد هذا الوادی من سفهاء قومه؛ پناه می برم به آقا و صاحب این وادی از سفیهان قومش.»
اما قرآن بر تمام توهمات و تخیلات مردم و اعتقادات آنها به مخلوقات غیر مرئی عالم خلقت خط بطلان کشیده و ضمن تأیید وجود جن، آنها را مخلوقاتی متفکر، باهوش، مکلف و ساکنان آسمان معرفی کرده است.
ادامه مطلب را بخوانید



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 27 / 1برچسب:, :: 19:49 :: نويسنده : پیمان
 

جن
جن در لغت به معنای پوشیده بودن چیزی از حواس است(۱) و آن نوعی از موجودات آفریده شده از آتش، صاحب اراده و شعورند که از حواس ما پنهاند(۲).

ادامه مطلب را بخوانید



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 27 / 1برچسب:, :: 19:40 :: نويسنده : پیمان

محل زندگی امام زمان کجاست ؟

این بحث یکی از بحث های جالب و جذاب و بسیار هم بحث بر انگیز بین محققین است.

 

«طیبه» یکی از نام‏های مدینه طیبه است. این روایت دلالت می‏کند که آن حضرت‏(ع) غالباً در این شهر و در حوالی آن است. همچنین دلالت می‏کند که همواره با ایشان سی نفر از یاران خاصشان هستند و اگر یکی از آنها بمیرد، کس دیگری جای‏گزین او می‏شود.

 

موضوع محل اقامت و سکوت امام مهدی‏(ع) در زمان غیبت از جمله موضوع‏هایی است که ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول داشته است و معمولاً در مجالس و محافل مهدوی مورد پرسش قرار می‏گیرد.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 27 / 1برچسب:, :: 19:33 :: نويسنده : پیمان



در حكومت قرآني حضرت مهدي (عليه السلام) براي اقتصاد جهان و مردم آن برنامه‌ي مطلوبي تدوين شده است كه براساس آن اولاً امر توليد سامان مي‌يابد و از منابع طبيعي و مواهب خدايي بهترين بهره‌برداري مي‌شود و ثانياً ثروت به دست آمده به شكل عادلانه بين همه‌ي طبقات توزيع مي‌شود.

1. بهره‌وري از منابع طبيعي

در زمان حاكميت آخرين حجت حق، همه‌ي زمين و امكانات آن در اختيار امام خوبان قرار مي‌گيرد تا سرمايه‌اي كلان براي پي‌ريزي اقتصادي سالم فراهم شود.

امام علي (عليه السلام)  فرموده اند:

«... و لوْ قَد قامَ قائِمنا لانزلت السماء قطرها وَ لاخْرجَت الارْض نباتِها ...»؛[1] « ... و چون قائم ما قيام كند، آسمان باران مي‌ريزد و زمين گياه بيرون مي‌آورد ... .»

2. توزيع عادلانه‌ي ثروت

امام باقر (عليه السلام) فرموده‌اند:

«اذا قامَ قائِم اهْل البَيْت قسم بِالسويه وَ عدل فِي الرَّعيه»؛[2] «وقتي قائم خاندان پيامبر قيام كند (اموال را) به تساوي تقسيم و ميان خلق به عدالت رفتار مي‌كند.»

ره‌آورد اين مساوات در سطح جامعه آن است كه فقر و تهي‌دستي ريشه‌كن مي‌شود و فاصله‌هاي طبقاتي از بين مي‌رود.

امام باقر (عليه السلام) فرموده‌اند:

«‌... امام مهدي (عليه السلام) ميان مردم به مساوات رفتار مي‌كند، به گونه‌اي كه كسي پيدا نشود كه نيازمند زكات باشد.»‌[3]

3. عمران و آباداني

در حكومت امام مهدي (عليه السلام) كه امر توليد و توزيع ساماندهي مي‌شود، همه جا به نعمت و آباداني مي‌رسد.

امام باقر (عليه السلام) در توصيف روزگار امام مهدي (عليه السلام) مي‌فرمايند:

«... فلا يبقي في الارْضِ خراب الا عمُرِّ ...»؛[4] «در تمام زمين هيچ ويرانه‌اي نمي‌ماند جز اين‌كه آباد مي‌شود.»
 

پنج شنبه 15 / 12برچسب:, :: 17:2 :: نويسنده : پیمان

http://s3.picofile.com/file/7644477197/shah.jpg

در این مستند کوتاه به جدایی بحرین از ایران در سال 1348 هجری شمسی که توسط محمدرضا پهلوی انجام میگیرد می پردازیم و خدمات شاه به اسرائیل و آمریکا و انگلیس نیز در این مستند آمده است

مدت مستند : 10 دقیقه

حجم مستند : 14 مگابایت

لینک دانلود : DOWNLOAD

هر ساله پروژه وحدت ستیزی در شبکه های ماهواره ای با دعوت از افرادی که جایگاهی علمی و مردمی ندارند و همواره سعی در انتصاب خود به اهل تسنن دارند کلیک می خورد.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

امسال نیز همانند سالهای قبل این هجمه ها از شبکه بی بی سی انگلیس گرفته تا شبکه های وهابی انجام پذیرفت.

پروژه وحدت ستیزی در شبکه های وهابی با فحش و اهانت به برادران اهل تسنن همراه بود. 

“عبدالله حیدری” کارشناس شبکه وهابی کلمه، که همواره مدعی انتصاب خود و دیگر وهابیون به اهل تسنن بودند با این اظهارات خود، پرده از چهره واقعی خود برداشتند. 

وی که از نزدیکتر شدن شیعه و سنی بسیار عصبانی بود با الفاظی همچون ” سنی های احمق، سنی های بی غیرت” برداران اهل تسنن را “دین فروش و دنیا طلب” خطاب قرار داده و گفت:« ای ملت احمق، ای سنی های احمق، ای سنی های بی غیرت ای کسانیکه دین برای شما آلت شده، ای کسانیکه دین را وسیله شهرت کرده اید، ای کسانیکه به نام دین و به نام پیغمبر و به نام اسلام، بسیار بی شخصیت، دنبال اینها می افتید و در کشورها، این طرف و آن طرف می روید،[و] روی سیاه اینها را می خواهید سفید کنید.»

این اظهارات سخیف و بی پایه و اساس در حالی به برادران اهل تسنن و روحانیون شیعه نسبت داده می شود که دشمنان شیعه و سنی برای اختلاف افکنی به هر حربه ای روی آورده اند تا مسلمانان در مقابل دشمن واحد خود، موضع واحد اتخاذ نکنند.

گفتنی است که وهابیون همواره خود را به برادران اهل تسنن منتصب می کردند و خود را پرچم دار قرآن و سنت می دانستند اما این اظهارات خلاف صریح آیه “واعتصموا بحبل الله” ی است که مسلمانان را به وحدت دعوت کرده است و از آنان خواسته در کار نیکی که به برکت انقلاب اسلامی برای اتحاد مسلمین پیشنهاد شده بود، شرکت کنند اما از آنجا که آرمان وهابیت و خواسته قلبیشان “اختلاف و تفرقه” بین صفوف مسلمانان است نباید از آنها بیش از این انتظار داشت.

 


 

شبکه من و تو با اعتراف به دستکاری در نظرسنجی، آرای مخاطبینش را در یک چشم به هم زدن وارونه کرد.
 


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 / 12برچسب:, :: 17:17 :: نويسنده : پیمان
«آرنود فان دورن»، عضو سابق جناح راست‌گرای افراطی و اسلام‌ستيز موسوم به «آزادی» به رهبری «گيرت ويلدرز» هلند، به دين مبين اسلام مشرف شد.

 

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، «آرنود فان دورن»، عضو سابق جناح راست افراطی هلند كه توسط «گيرت ويلدرز»، نماينده اسلام‌ستيز پارلمان هلند، هدايت می‌شود، اسلام آورد.

 

باور اين خبر در ابتدا برای مخاطبان اين صفحه و مردم بلژيك بسيار سخت بود، ولی فان دورن اين خبر را تاييد كرد و بر آن مهر صحت گذاشت.

وی اين خبر را در پايگاه اجتماعی توئيتر تحت عنوان «يك شروع تازه» عنوان كرد و در ادامه نيز شهادتين را در اين پايگاه به زبان عربی به نمايش گذاشت.

 


گفتنی است، گیرت ویلدرز، رهبر حزب راستگرای افراطی آزادی در هلند، که فان دورن پیش از این از اعضای آن بود اعلام کرده است که در سال 2013 میلادی مبارزه جدیدی را با دین اسلام آغاز خواهد کرد و این راه را تا زمان مرگش ادامه خواهد داد.

شورشيان سوري چشم به راه كمك هاي تسليحاتي اروپا
یک روزنامه انگلیسی به نقل از نماينده ائتلاف گروه هاي مخالف سوري در انگليس از احتمال کمک های تسلیحاتی کشورهای اروپایی به مخالفان سوری در ماه های آتی خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامۀ گاردین در مقاله ای به قلم "وليد سفور"، نوشت: انتظار مي رود با برگزاری نشست آينده گروه موسوم به "دوستان سوریه" در اواخر بهار یا اوایل تابستان در ترکیه، تحول مهمي در وضعیت شورشیان سوری رخ دهد.
نماينده ائتلاف گروه هاي مخالف سوري در انگليس، افزود: این تحول می تواند کحدودیت های کشورهای اروپایی در کمک تسلیحاتی به مخالفان سوری را از بین ببرد.
در حال حاضر مخالفان غربی و عربی نظام سوریه، کمک های خود را در قالب آنچه "کمک های غیر نظامی" می نامند به تروریست های مسلح حاضر در سوریه ارائه می دهند.
این کشورها ادعا می کنند که با مسلح کردن شورشیان سوری مخالف هستند.
آمریکا به تازگی اعلام کرده که "زره پوش" و "جلیقه های ضد گلوله" را در قالب این کمک های به اصطلاح غیر نظامی در اختیار عناصر مسلح حاضر در سوریه قرار می دهد.

به تازگی سایت مشهور خرده فروشی آنلاین به نام آمازون اقدام به تبلیغ یک تی شرت با نوشته های توهین آمیز کرده بود که خریداران نسبت به آن واکنش شدیدی نشان دادند.

روی این تی شرت ها جملاتی مبنی بر آزار و خشونت جنسی نسبت به زنان چاپ شده بود.



ادامه مطلب ...
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 107442
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1